Klassåterträff 2013

 
27 april , en rolig och annorlunda kväll :)
10 år sedan vi gick ut högstadiet.
7b - 9b

Efter jobbet åkte jag till Jenny på för-förfest.
Jenny, Anton, Malin, Frida, Louise, Christian och jag.
Allesammans in i lillbilen, fotografering i tunneln,
och vidare till CarlViktor, där örjans bland annat
hade sin förfest.
 

Mycket trevligt på Calles,
där var vi kanske en timme.
Lite update och Bolidengatansnack.
 
 
 
Vidare till Verandan för klassfoto och middag.
Ingen särskild underhållning eller någon som
höll i kvällen, lite trist tycker jag,
men många kända ansikten ;) 

Det dök upp massvis med minnen,
vissa hade man förträngt..
Väldigt många är sig lik, både till utseende och personlighet.
 

Under kvällen träffa jag en hel del folk,
drack öl, hamnade på dansgolvet även detta krogbesök.
Ringde efter hämtning närmare halv två ;P
 
 
 
Tack alla närvarande ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0