Helgen :)

 
Pontus som varit hos Farmor, fredag till söndag.
Mycket bus, underbara bilder och en lekfull lillkille.
 
 
T o m så att han bad om att få sova ;)

 
Jag och Micke följde Emil och Sanna till IKEA.
Vilken trevlig dag! Bilresan som gick undan, enligt mig.
Vi shoppade alldeles lagom och efter våran budget ;)
Och faktiskt mycket givande saker,
såsom en pedalhink, potta, magnettavla m.m.
 Några saker var tyvärr slut,
men nu var vi mest ute efter självaste dagsutflykten :)
 
 
Men med fyra stycken i bilen, utan släp,
så höll vi inte på att rymma alltsammans.
Jag och Sanna satt bak och trängdes,
det blev mycket fniss och prat i baksätet vill jag lova :P

TACK FÖR EN TOPPENDAG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0