Sommar & Husmålning

 
 
Först var det bröllopsplanering och fix vid varje ledig stund,
nu är det fokus på husmålning.
Och försöka njuta av sommaren emellanåt.

Snart är all fasad tvättad, grundmålningen är i full gång,
bara grundfärgen gör stor skillnad, ska bli kul att få måla det gråa.
Det kommer att bli såå bra! :)

Vi har fyra veckor semester tillsammans,
vecka 30-33, väldigt passande i vårat fall.
Något att se framemot!
Får se hur mycket målning vi har kvar då :)

Det blir inte särskilt mycket bloggande denna årstid.
Man räcker inte riktigt till vill jag lova,
mycket som man bör, ska och vill.

Nu ska jag betala några fakturor, diska undan
och sedan så hoppas jag på ett vinglas med min älskling.
 

Möhippa&Svensexa-starten hemmavid en lördagsmorgon ;)


TREVLIG SOMMAR OCH TA HAND OM ER ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0