Running on sunshine

 
 
Pysselkvällen med tjejerna:


Sparkturen med Sanna till Sara var wonderful.
Och pysslandet gick rätt bra, inspirationen är på topp.
Sällskapet var bäst <3 merameramera.


Några av helgens SecondHand fynd:


Haha, inte ofta man köper en äkta blomma som man tror är plast.
Hittade också ett par "täckisar" till Pontus, hoppas han kan ha dom!
Sanna som fyndade åt mig, jag som vill ha gröööönt i vardagsrummet <3


Gillar Lisette´s förslag om söndagsmiddag en söndag i månaden,
även med Mattias och hans familj.
Premiär idag. Mycket trevligt! Mycket gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: svärmor Monica

Grönt - precis i svärmors smak! Blir du less prylarna så vet du vem som kan ärva dem! ;)

Svar: Hehe bra att veta ;)Är så glad att jag äntligen bestämt mig!
Tror inte jag kommer att bli less i närmsta taget faktiskt :P
Sanndra

2013-01-29 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0