Nyårslöfte

 

Mina tre nyårslöften
2 0 1 3


Viktigast: Att sätta familjen främst, och där räknar jag även in mig själv förstås.
Jag stöter rätt ofta på känslan att inte räcka till, att alltid vilja vara alla till lags.
Att timmarna på dygnet inte alltid är tillräckligt många, och att kalendern
ofta är fullsmockad med roligheter är typiskt oss.
Det blir den största utmaningen, att inte fylla alla veckodagar i kalendern,
för det behövs lugn&ro-dagar, göravadmanvillförstunden-dagar, städ-dagar osv.





Den klassiska: Träning! Söker aktivt en crosstrainer som jag vill ge en chans.
Vill trivas med min kropp igen, bli piggare och gärna slippa ryggvärken.




Vettigast: Mat! Jag som älskar mat. Slarvar med frukost och lunch, 
vilket påverkar orken och humöret, såklart.
Önskar också att orken finns till att öka variationen, fantasin 
och intresset för att prova något nytt.

 


Ni som tycker detta låter "lätt som en plätt",
inspirera och hjälp mig :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0