Pontus inlägg igen ;)

 
 
Det händer så mycket nu, every day.
Han vet var magen och näsan är, säger ja och nej, två tänder till är starkt på G,
han dansar och pussas.
 

Han äter gröt igen, det kan ha varit tänderna som störde,
så var det sist om jag tänker efter.
 
Senaste nytt är att han gav mamma sin ett litet blåöga ;)
Igår så råka han skalla mig med bakhuvudet när han kvällsbusa i soffan,
och det tog just under ögonbrynet,
för mig gjorde det ont och blev snabbt en bula haha.
Och idag såg jag i spegeln att jag fått en blå rand längs med
ögonbrynet haha.
 

Nyaste bilden! Han lär nog vakna närsomhelst :)
Då ska vi ut och leka.
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Tur du dokumenterar här vad som hänt med ditt öga (så ingen misstänker din blivande make för att vara lite hårdhänt!;)Ha en mysig Valborgs!<3

2013-04-30 @ 07:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0