Bröllopsplanering

 
Sanndra <3 Mikael 
 
Nu känns det helt plötsligt som om bröllopet är väldigt nära.
Inte ens två månader till den stora dagen, då vi gifter oss.
Börjar bli lite pirrigt :)

Planeringen är under kontroll, mycket som är fixat men också
mycket finlir som behöver tas itu med.
Som alltid, man tror att man har en aning, och man
är medveten om att det är mycket inför sitt egna bröllop.
Tror nästan man kan dubbla sina aningar, det är många små som stora
beslut som ska tas, mycket som ska inhandlas, samtal att ringa osv.
Än så länge är det på en sund nivå och under kontroll,
och precis som vi vill ha det,
för det är ju det viktigaste, att det blir som vi vill ha det ;)

Inbjudningarna är ivägskickade och de flesta är besvarade.
Brudklänningen är hos en sömmerska, Mickes klädsel finns här i hemmet.
Att hitta finkläder till Pontus blev svårare än trott.
Barnvakt är nu också löst, vilket har varit största kruxet.
Blev så glad över att Sandra vill fota våran stora dag, det känns tryggt.
Vigselringen är utsedd, skor och smycken är nu bestämt.
Hår och smink ska en arbetskamrat få göra,
det ska bli så roligt!
 
 


Hittills känns planeringen bara rolig, varken tjatig eller för mycket,
men har svårt att tro att jag kommer slippa bli stressad och hispig, haha.

Jag längtar massvis efter att få bära min vigselring,
att få byta efternamn och få kalla älskade Micke för min man.
 
~ ~ ~ 20130601 ~ ~ ~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0