25 åringen :)


Självaste födelsedagen hade min kärlek bokat bord och fixat barnvakt.
Jättemysigt och otroligt gott! <3
 
Söndag blev det kalas.
Spårade inte med fika detta år,
lite tråkigt men kanske klokt ;)
 
Fick helt fantastiska presenter!
Jättetack, och tack igen!
Nu ska jag bli huslig på riktigt.
Symaskin, strykbräda, köksassistent.
Presentkort på Ohlsons tyger och
gröna växter i jättefina krukor.
Kånken som ni ser, en sprits, brandfilt och blombud.

Så glad !!
 

Jag älskar rim!!
 


25 år.. en härlig ålder ;)

Jag som älskar att fylla år,
fika gott och öppna presenter, haha.
Men tror det kommer att trappas ner,
nu när man själv har barn ;) 
 
~~  Tack för alla gratulationer och uppvaktning!  ~~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0