Veckan som är..

 
Det är en bra vecka.
Lite trist dock att jag och Micke har gått om varandra tre kvällar i rad.
Han har jobbat kvällstid, från 16 till 22 måndag och onsdag.
Igår hälsa jag och Pontus på Sanna, vilken underbar vän alltså.
Ser framemot fredagsmys, kanske film & bastu, bara jag och Micke (och P sussandes).
Ikväll (nu) är det hockeytime, äntligen har han lyckats få igång alla kanaler. Jippi!
 


Har insett att oktober och november är rätt fullspäckade månader för oss.
Mycket med jobbet för min del, kvällsmöten och inventering.
Många som fyller år.
Vi ska få ha Goliat nästa vecka, och nu på söndag väntar ikea (jabbadabbadooo).
 
Nu tänkte jag vila huvudvärken med en kopp te och bläddra i ikeakatalogen,
medans AIK vinner ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0