Gokväll gokväll!

 
 
Micke är uppe på vinden och fixar med Internet och kabeldragning.
Jag har slagit in presenter inför Emelies kalas på lördag, treåringen.
 
Ser framemot kommande helg,
känns extra skönt att jag är även ledig måndag.
Vi tjejer (och Pontus) tänker ha julmys imorgonkväll medans Micke
är med några jobbkompisar och spelar tvspel & dricker öl.
Och lördag blir det middag och kalas i Innervik,
det ska bli kul, vi ses så sällan numera.
 

Här busar Pontus :)
Nu känns det inte långt bort innan han tar sina första steg.
Han ställer sig upp mot bord osv utan problem,
men visar även stora framsteg på att ställa sig upp utan stöd
och stå still tre sekunder.
Tror också (på riktigt, haha) att det snarast är någon tand på G,
både jag och Micke skymtar någon men har samtidigt inte känt någon.
 
 
Jag hälsar er TREVLIG HELG, en dag för tidigt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor Monica

Ha ha ha! Ja, den tanden har vi ju väntat på sen han föddes känns det som! ; ) Ha en riktigt mysig helg ni me! <3

2012-10-26 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0