Juntamiddag&Spel hos mig :)


Fredagkväll med mina juntabrudar!

Britta Sara Anna kom med käk och skötte middagen utmärkt,
jag bara pekade och njöt!
Sara som lyckades hålla Pontus lugn under middagen, great.
Den smarriga laxen ska absolut hamna i min receptpärm
:)





    
Anna                       Britta                 Sanndra                  Malin                    Sara

Malin dök upp lämpligt till efterrätt, trots att hon inte ville ha ;)
Roliga spelet "ryktet går" var riktigt uppskattat,
mycket skratt och flumm
!


"Tjenis päänis" med telefonsvarar röst var något nytt!

Superhärlig kväll,
precis vad jag behövde <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en riktigt trevlig kväll!:-)

2012-03-19 @ 11:30:04
Postat av: Tessan

Fick också i mig nåt alldeles extra gott i fredags, ska lätt ta efter de receptet med :-)

2012-03-19 @ 17:55:20
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0