Veckan som varit..


Kennet och Lisette som kom med en gräsklippare och middag i måndags.
Kennet och Micke tapetserade klart i vardagsrummet! Jabbadabbado!
Jag och Lisette vi promenera, pratade på om blommor och jobb :)

På torsdagafton blev det Cubusrean, ClasOhlson och Stadium för oss.
Kan ni gissa vilken sport (träning), som jag och Micke ska prova oss på?

Fest för Micke på fredagkväll, tror han hade riktigt skojsigt faktiskt.
Perfekt att kunna åka buss hem nattetid.
Jag och Pontus brumma till Nyhamn,
efter mycket gråt i bilen så var det jättegott med välling 
och kul med lite lek med lego.
Skulle bara dit en tväris, men klockan blev halv tio :P

Regnigt både lördag och söndag,
men pysslade på inomhus.. åkte till solbacken för storhandling.

I afton kom Monica och Allan hit med gomiddag och inflyttningspresenter!
Närmare middag (efter arbete), så kom även Mattias, Emma och Amalia.
Och även dom kom med inflyttningspresent.
En bra kväll med god mat och trevligt sällskap :) 

Fick en ångmopp, brandsläckare, pellets och pengar!



STORdiggar ditt rim, Monica:

"Trist?
Javisst!!
Men vad göra?
Har ju inget fått höra!!
Badenbaden ni redan haffat
och pelletssug ni redan skaffat!!
Vad finns då kvar
som ni inte redan har?
En hel del kan jag nog tro,
så ta dessa och välj i lugn och ro!
Önskar all lycka med ert nya hus,
som jag hoppas ska fyllas med kärlek och ljus!"


Tack ska ni ha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0