Veckan innan jul :)

 
 
Veckan som bjudit på två stycken minijuntor,
så trevligt så. Fix&trix inför Britta&Sammes bröllopsfest <3
Festen närmar sig med stormsteg,
vilket innebär att de är snart hemma från deras äventyr.
Ska bli superkul att få vara med på deras fest, lovely!
 
 
I torsdags jobba jag min sista dag,
nu är jag föräldraledig framtills sista mars.
Ska bliii great!
Nu är vi lediga över jul och nyår tillsammans <3
 
Torsdagkväll blev hos Lisette och Kennet,
även Mattias och hans familj var där.
Middag och klä deras gran = Gott och trevligt!
 
 
Fredag gick vi på stan,
utan en lång julklappslista, riktigt trevligt.
Impulsköpte en täckjacka&täckbyxor som jag sökt i flera år.


Hahaha, det ser inte så högt ut, och det var det inte heller :P
 
Väntade med middagen tills Pontus somnat,
drack lite vin och bara pratade, vilket händer alltför sällan.
Avslutade kvällen med en av JFfilmerna.
 
 
Idag har vi haft S&E hitbjudna på julemys,
trevligt med dagsbesök.
Pontus som fick jättefina träklossar i julklapp
av sina gudföräldrar <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0