Julen 2012

 
Nu är juldagarna över och det har varit braiga sådanna.
Vi lyckades även i år med att pussla ihop så att vi haft julfirande
med alla familjemedlemmar, vilket såklart är toppen <3
 
Uppesittarkvällen: I innervik, med Ramstedts och Cissi & Johannes även.
Julafton: Hos mina föräldrar, även med min bror och hans familj.
Juldagen: Julfika med Mickes släktingar hos Lars,
och julmiddag hos Mickes pappa och Lisette.
Annandan: Julgröt med mina släktingar, och
middag hos Monica och även med Mattias och hans familj.
 

 
En härlig jul med mycket mat, julgodis och julmust.
Att vi dessutom har varit snälla i år, det blev många
fina klappar som öppnades, trots att det var "nerskärning"
från många håll. Tack så mycket! <3
 
 
Roligt och skönt på sitt sätt, att få åka runt och träffa allesammans.
Börjar dock känna liten längtan efter en egen tradition,
och kanske fler timmar hemmavid.
Kanske blir jul hemma nästa år, vem vet :P
 
 Tummen upp:
Våra nära&kära
Riktig julgran hemma
Mycket snö
 
Tummen ner:
Grannens bortgång
Min nackspärr
 

Är det någon som vill gissa vad 
jag och Micke kommer att köpa,
för en del av julklappspengarna vi fått?

 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så mysigt ni haft det:-)
Jag gissar han köper en skoter muhaha

Svar: Lite glest med gissningar, men kan avslöja att skoter är fel ;)
Sanndra

2012-12-28 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0