Sambofritt ihelgen..


..han åker till Övik med sin mamma och bror. Till hans mosters stuga!
Jag som har jobbarhelg plus personalfest, valde det.
Hoppas på Ovansjö nästa år :)

Det är så sällan vi är ifrån varandra,
men denna helg kommer jag knappt att
märka av det, eftersom jag jobbar och har
kvällarna planerade.
Tror han ser framemot denna helg,
komma ifrån alla måsten och projekt.
Så det känns extra bra och passande!


Julen 2010


Det lär dock bli ensamt när jag ska sova,
dont like.

Nu är det dags för arbete,

Trevlig helg allesammans :)


Kommentarer
Postat av: frida

Så sööta ni var på den bilden ;)

2011-10-08 @ 15:41:55
Postat av: Monica

Håller med dig Frida! :)

2011-10-10 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0