Underbara fredag



Fastän jag inte höll på ta mig upp ur sängen imorse (6.45)
så känns detta som en riktigt bra dag.
En bra fredag.

Det händer saker i köket, det kan jag lova.


Ihelgen blir det lite av varje kan man säga:

- Kolla barnvagnar
- Träffa Susanne, innervikarna, föräldrarna mfl.
- Påbörja kökssoffan-projeketet
- Examensmiddag & fest hos Hanna
- Morsdagsfirande x2



Nu blev jag riktigt sugen på att baka chokladbollar,
men det får bli en annan gång, snart.

Med detta säger jag:
TREVLIG HELG


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till med barnvagnen.. Det är en djungel av märken, modeller och färger men de är ganska roligt. Det tråkiga är att dom är smygdyra så ställ in er på det. Sen tycker jag ni skall försöka få prata med någon som vet vad dom pratar om, vi pratade nämligen med några olika och alla är inte lika duktiga. Lycka till!

2011-05-27 @ 12:29:00
Postat av: Sandra

Hej och ett megastort Grattis!

Så går det när jag missar att kolla din blogg på en vecka!

Höll på missa dessa fantastiska nyheter! Grattis grattis grattis!

2011-05-27 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0