Kreta, here we come

Igår var en bra dag, på många sätt.

Vi boka vår utlandsresa till Kreta. Blir att prova på all inclusive,
erbjudandet vi fick gick inte att tacka nej till.
Det många kanske tycker är knäppt,
men som inte vi har några problem med är att
det blir att vi åker över midsommar.
Vi kommer lämpligt hem till Stadsfesten fre&lör.

Och det bästa av allt, det är inte alltför länge innan vi åker ;)
Längtar!

Veckan före åker vi med min familj till Sthlm,
vilket jag också ser framemot.
Superkul att göra något tillsammans :)


23-30juni


Kommentarer
Postat av: wirre

Imponerande! Jag trodde ni var de som ville ha grill o midsommarstång. Men wow så härligt ni kommer få det!! Och så snart. Bara börja packa ;) hehe!



Kram

2011-05-03 @ 17:07:13
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men vilken stil, jag som hade hoppats på en favorit i repris..

2011-05-03 @ 20:51:11
Postat av: Monica

UNDERBART! Midsommar brukar ju ändå vara så kall så det kommer ju att bli ljuvligt att få vara i väääärmen!! :)

2011-05-04 @ 08:19:59
Postat av: Sanndra

Frida: Haha, jag tror vi är de som gillar grill, midsommarstång och vänners sällskap. Men det kommer fler midsommrar att fira :) Vad ska ni göra midsommar?



Linnea: Ja, tanken har slagit mig.. det var så mysigt. Men som sagt: det kommer fler år :)



Monica: Haha, kallt och kallt.. men förhoppningsvis drar vi ett säkert kort genom att välja Kreta ;)

2011-05-05 @ 12:03:24
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0