I will come to you

För Micke kan det bli mycket övertid på jobbet i veckan. Han har varnat mig för att vara både fysiskt och psykiskt slut. De satsar på långa pass, och hoppas på att vara lediga ihelgen. Tur jag jobbar ihelgen, då har han möjligheten att sova ut och göra det han vill, haha. Det är inte ofta jag har en hemmakväll för mig själv, mitt i veckan, får se vad jag hittar på. Plus att vi har bilen på Forslunds, beroende hur länge den blir där så lär jag vara hemma. 

När det gäller i-lands-problemet att koka vattnet, så är jag inte långt ifrån att sluta med det. Vilket säkert vore idiotiskt, men vi har ju redan haft en sväng. Tycker inte själva kokandet är jobbigt, nog för att det hittills mestadels har varit Micke som ser till att vi har kokat vatten i kylen. Tycker smaken är sisådär.
Jag som älskar vatten.

Sådärja, nu har jag skrivit av mig lite. 
Blir att svara på några mail och därefter ta mig ut på en 'snöig' promenad.

Ha en bra Tisdag!


Kommentarer
Postat av: Monica

När det gäller kokning så skulle jag nog inte vilja att du chansade (även om jag oxå tror att det kan vara över nu)för jag har några vänner som är så sjuka att jag inte önskar min värsta fiende eländet de får utstå! Är värt att slippa med så enkla medel som att koka!! :)

2011-05-04 @ 08:14:50
Postat av: Sanndra

Yes box, Det blir att fortsätta koka vattnet ;)

Jag vet några som gett upp, får se om de åker dit.

2011-05-05 @ 11:54:49
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0