1 månad


Idag blir Pontus 1 månad <3
Vår underbara lilla pojk!


Mamma Sanndra:

Använder numera annat än bara mjukisar,
vilket innebär att jag kan ha min tidigare garderob.
Har endast några få extra kilon som eventuellt ska tränas bort.

När det gäller mitt handikapp (dåliga handleder),
så är det troligen en inflammation,
vila och handledsstöd är det enda som kan återställa den/dom.
Vila är ytterst omöjligt,
så jag får tuktas.

Amningen som är så fin och mysig.
Det bästa, alternativet nr 1.
Visst är den, absolut.
Men kan också vara lite knepig.
Och amningsnappen som vi inte blir utan,
känner mig utklädd i den.

Nätterna är fortfarande lite kämpiga,
både jag och Micke snittar varsina 5-6 timmar/natt.
Vilket är på tok för lite, en längre tid.
Men det går åt rätt håll!


Lille Pontus:

BVC en gång i veckan (Vikt&längd kontroll och frågor),
han följer sin kurva.
Minifom varje måltid, mot gaserna i magen.
 D-droppar varje dag.
Äter och sover fortfarande utan rutin,
nätterna har blivit lite bättre.


Så underbar, så älskad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0