Tjejfest hos Britta :)

Fest hos Britta med juntagänget ;)

Riktigt härlig kväll med:
Surr:
Om 'Back in the days', Ikeatripp, Smink, Juntan, katter medmera :P
Charader: Jag och Sara, against Anna Britta Malin. Vi kom på andraplats :P
Russingubbe: Det kom på tal och jag fråga vad det var ;)
Kände igen 'teckningen' med russinen hehe.
Foto/film-visning från förr: Riktigt kul att se :)
Sminkning & Hårfix: á la Britta :)
Dans: Hos Britta, till BRA musik :)
Snacks: Chips&Choklad, den omtalade efterrätten får bli en annan gång ;)

Närmare elva så blev det utgång på Allstar,
för min del blev det en härlig promenad hem.
Opeppad på utgång, plus huvudvärk..

Superhärliga bilder:


I köket och fyller på vinet..


Haha, vi kollar i olika kameror..


Testing Testing, Russingubbe :)
(Detta vill jag leka med Theo hehe)


Joey är en hejare på dansa (och steppa!) :)


Sara in sunnybrills :)


Britta provar nyskoorna :)


Den givna all-bilden :D


..sötJoey ;)


Tack tjejer för denna kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0