Innervik & Kalas

INNERVIK

Min käre bror hämta mig på måndagmorgon,
jag passa på att umgås och mysa med innervikarna.
Hela måndag och tisdag fm.
Fastän det inte var Emelies bästa natt så gillar jag idén att sova över,
några timmars sömn blev det iaf :)

VagnPromenad med Emelie 
Symaskin
Julgröt hehe
Spela flera olika spel med Theo
Mycket pyssel inspiration via tidningar
Sång och gitarr med Theo
FullFart kan man säga

 
^Busungen . . . . . . Kojbygge^

Loppisplanering måndagkväll, med Tess och Sanna,
givande och trevligt :)

Tack till Pappa som var snäll och skjutsa runt mig igår på dagen,
tacksamt och givande! :)

Nu när man saknar vinterdäck och mobiltelefonerna inte är på min sida,
kan man snabbt känna sig lite låst och virrig.


KALAS
Frida fyllde år igår, hela 23år.
Hennes klasskompisar, föräldrar och vänner.
Hon hade storbaka, hur jättegott som helst.
Supertrevligt!


Väntar på recepten ;)


Kommentarer
Postat av: Theresa

Du måste dela me dig av recepten! Såg supergott ut!

2010-10-20 @ 18:12:24
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sanndra

Haha tänkte faktiskt på dig, jag är ganska säker att du skulle gilla den kakan ;)

2010-10-20 @ 20:48:47
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0