Rockfesten 2010

En fest som jag och min sambo anordna i en lokal med ca 25gäster.

Tycker kvällen sluta lite tidigt,
hade gärna velat prata på mer med alla och gärna rocka loss lite till ;)
Men jag hann både bli full och ha kul, och jag var inte ensam ;)
Det bästa av allt var såklart Live-bandet, det uppskattades!!

Som vanligt en miljard bilder, blir så glad av dom:


The band, live-band is the shit!



Släkten är värst ;)               I like it a lot!                    Tittut ^

   
Bus och allsång ;)

    
Inte alltid lätt att hålla ögonen öppna tydligen.. :)
 
    
^ Rock N´roll :)                               ^Fly baby fly               SKÅL! ^

 
Nice pictures, nice people! 

Tack vänner för en lyckad fest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0