Fredagsmys & bus! :)

  Min käre mamma och pappa på fredagsmiddag hos oss :)

Jätte Jätte trevligt, oj vad det dök upp saker för mig att fråga/babbla om :)

- Att säga snowboardspår är inte aktuellt tydligen!
- Var osäker på mängden kusiner, men jag hade räknat rätt. Snart 20stycken!
- Vi räkna Andreas alla 'tidigare' bilar

Mampap stanna till strax efter nio!
Tack för besöket :)


Kvällen fortsatte lite busig,
impulsiv.

Micke kände inte för film,
så jag kom med förslaget om att åka lite bil :)
Vi busa med L&P:s bil som stod parkerad,
besökte Monica 22.30 för att fylla Glykol,
och slutligen så tog vi en milkshake på MAX,
fjortisar som vi är ;)


"Vad har vi sagt om detta?
Åk direkt till fängelset utan att
passera 'gå'!
/Volvomarodörerna"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tusen tack själv för god mat och sällskapet. Det är trevligt att prata om både då och nutid. Nästa gång blir det grillspett...eller:)

2010-03-22 @ 23:18:55
Postat av: Sanndra

Thank you very much :)

haha grilspett, vi hoppas på innan premiärgrillningen ute,

annars får vi ta det till hösten ;)

2010-03-23 @ 12:59:41
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0