Vår Semestervecka! =)

Under denna lediga vecka :
290st bilder tagna
Läste ut boken 'Flickan från ovan'
Satt aldrig vid datorn
Spendera väldigt få timmar hemma
Ersatte träningen med öl/vin och godis


Mån-Ons i sjöbostugan:
Vi fick många svängar sällskap :)
Hanna&Fredde - Snack och Cluedo
Adam - Grattis i efterskott och mkt surr
Mamma&Pappa - Snack och fika
Lyckselefamiljen -Sola och bada

   
  
 
    
  


Onsdagkväll:
Spenderades med Frida&Berka :)
Surr & Youtubeklipp hos Frida,
och avslutade med Beck på bio <3


Torsdagdag:
Cykelutflykt :)
 
En liten bägare med strössel och topping


Kvällen:
Grillning av hamburgare i Sjöbostugan med Mickes släkt

  
  
  
  

Midsommarafton:
(Grattis till Malin som fyllde 23år)

Bästa midsommarn på länge :D
   
 
    
 
  
   
  
 
   
  


Tack så mycket för en underbar midsommar :)

Att vi som sov över (Gissa vilka fyra) låg och prata från midnatt till halv fyra,
om en och samma sak är ju helt galet bra ;)



Midsommardagen:
Bjudna till Bredskär på middag och chill :)

 
   
 
  
Mys :)


Söndag:

Jag och Tess med varsitt loppisbord på Folkparken ;)
Jag gick 470kr plus, mkt grejer kvar dock hehe.

Dop i MB kyrka,
min lillkusin Tyra som döptes :)


Min morbror med Tyra

På kvällen gick vi och hämta Goliat,
så nu är vi hundvakt några dagar :)

Såg klart 500days of Summer!
Rååskön söndagkväll.


< -- ! EN SOMRIG, MYSIG och BRA SEMESTERVECKA ! -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0