Uppdatering..

Umeå idag då..
Blev ingen operation åt min orörliga tumme,
det skjuts upp till när gipset ryker.
Upptäckte en till fraktur, där jag såklart har haft ont men inte vetat varför.

På gott och ont att inget mer konkret hände idag,
för nu fortsätter det som första prosiduren..
gips juli ut och hoppas att benbrottet läker fint och att tummen börjar fungera.

*

Man kan tycka att jag gnäller lite väl mkt över smärta
eller den besvärliga känslan att vara så hjälplös..
och jag är medveten om att det finns mycket större motgångar och tragedier än såhär,
men detta är min kämpigaste del hittills.

*

Tack till min älskling,
som ställer upp och står ut..
min lilla slav,
men tro inte att jag trivs!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0