Denna bjuder vi på ;)

Hoppas nu Malin tillåter detta ;)

Hittade denna lista idag då jag rota bland mina saker hemma i Nyhamn.
Väljer att inte skriva alla ord, men det är tillräckligt knasigt såhär.
Vissa grejer är bara konstiga, vissa roliga och vissa är interna.
Vi försökte nog komma på ord tillhörande alla bokstäver.

"
19/8-01 sönda

"Äckliga saker, ord eller personer"

A alkolist, avskum
B brass, boobisar, blodpudding
C cp, cigg
D dans, djävulen
E ego
F fjärt, fyllon, flygande jakob
G gas, gallna män, gäddor
H hash
I ivriga män
J jessica Simpsons boobie´s
K kusar, knark, kemi, kinesiska
L luder
M mjäl, mögel, massmördare
N näcken
O ovanliga pojkar, ollon, one night stand
P porr, poolmaskar, puder, pölsa
Q ql
R razister, ragg
S snusk, själviska människor, string, skolan, sexandthecity
T tango, tanga trosor
U urin, utlösning, uteliggare
V vattumannen, var, volta med bilen
W wolt
X xtra spermier, xtra
Y yllande män, yroll
Z zebrer som är KÅTA
Å ålande karlar, åskan
Ä äckel, Äxe
Ö ölburkar, öde Ö

(detta är värsta skämtet.. *ler*)

Av: Sanndra  & Malin
"

Ps. Har varken censurerat eller rättat felstavningar ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Sandra!



tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck här efter mig. vilka kort du hade tagit under Theos kalas, Emil ser ju typ sjuk ut på ett kort haha. Tycker du och Micke är väldigt söta tillsammans måste jag också säga:) Ha en bra vecka, vi ses snart

2010-02-10 @ 20:52:46
Postat av: Sanndra

Vad oväntat Sanna :)



Haha bilder is the shit!

Tack ska du ha :) Ni är inte så pjåkiga heller!



Ha det så bra, vi väntar på en inbjudan..

:)

2010-02-11 @ 15:56:16
URL: http://sanndraj.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hahahaha..alltså detta gjorde typ min dag ;) så jävla roligt :P



Hoppas allt är bra =)

Kramen

2010-02-14 @ 15:43:03
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0