4 tända ljus

Eftersom helgen bestått av jobb för min del, så har Micke fått sig härliga sovmornar i detta snökaos.

Lördagkväll:
Umgicks med Hanna Hanna Karro och Carro!
En supertrevlig och intressant kväll.
Vin, snacks och brudsnack :)
Att vi prata om vikt, skilsmässor, dubbelliv, förlossning, otrohet
var endast en tillfällighet :)
Blev också prat om de osociala pojkvännerna som alltid pillar på sin mobiltelefon/Iphone,
lite julklappar, Sthlm och klädstilar.
För engångsskull var det inte jag som surra mest eller hade flest åsikter,
utan jag passa på att lyssna och njöt av det.
Det bästa med dessa brudar är att snacket var
ärligt, öppet och alla lyssna så bra.

Tack för att jag fick joina :)
Really nice!

Söndagkväll:
Fjärde advent i Nyhamn :)
Nästan alla var trötta och less på snön,
men blev ändå en mysig afton/kväll.
Mycket gott och trevligt med buffé julmat.
Alltid skönt att bli bjuden på mat ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0