Lördag&Söndag

Jag föreslog lunch/fika på Caféet Lilla Hjärtat för Micke och Mampap.
Så mysigt och gott!
Synd att de ska stänga, deras 'butik' och miljö var helt klart min smak.
Dumt att man inte tagit sig dit tidgare :/
Fick iaf med mig några prylar hem :)

Tack för fikat, Mampap :) Kul att ni joina!

Svängde förbi i Innervik en tväris,
oj vad jag saknar charmtrollen!

Körde vidare till Nyhamn för att låna två resväskor :)
Fick också provsmaka en jättegod äppelkaka,
tog receptet :)

Handla till tårtan och middagen,
sen var det bara att tagga för fest :)

Fest hos Fridas klasskompis Nina:

  
  
  
Skojig fest :)
Jag och Micke cykla hemåt istället för till Station8.

* * *

Söndag

Började dagen med några mil i bilen med Tess ;)
Loppisen var stängd och den andra hitta vi inte, eller vi gav upp!

Hem och baka tre olika sockerkakor, med stor hjälp av Micke :)

Iväg till Busstation vid halv tre, för att åka med Laget till fromheden för att lira match. Roligt att åka abonnerad buss med IceAge3 som filmvisning ;) Kul att surra med lagkamrater, mindre kul att förlora mot ett sämre lag.
Jag riskerade:
 att min förkylningen skulle bryta ut,
att min handled skulle göra sig illa igen,
att jag skulle falla ihop pga usel kondis..

genom att spela 20minuter!
Mina sista för säsongen,
jag tog det mer försiktigt än jag vanligtvis gör,
fick två målchanser som jag sumpa,
men fick springa och spela av mig.
Och det hela slutar med en grym träningsvärk ;)

Kvällen avslutades med några godisbitar och Eclipse med finast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0