Kylskåpspoesi!

Var vänlig och rösta fram den bästa ;)

1. Klia kvinna snusk fantasi
dreggla flämta lust
älska kemi
/Okänd

2. Vi skulle slumra som labyrinter i all härlig vibration
/Adam

3. Älskling känn nu varför du förför mitt hjärta
/Adam

4. Julia ringer Romeo
/Adam

5. Smekleker i mystisk mörk tjej
/Adam

6. Fnissa dig fri
/Okänd

7. Ja saknar en het mullig pudding
/Adam

8. Förstå äkta panik
framtid var att lova
patetisk pralin
/Okänd

9. Fly min förlorade sockerromansbomb
och ha evigt liv
/Adam

10. Om godis är örsnibbar
är du full och galen
/Sanndra

11. Lycka är ett kokett helvete
/Adam

12. Hud blomma när snabb
dröm blir söt ängel
/Okänd

13. Få undra hur han lukta
passionsfrukt
trots att han sörpla
vin intensivt
/Micke

14. Se dig smussla över hennes smärta
håller mig glad
/Adam

15. Önska balans ihop med sex par bröst
/Okänd

16. Vår ungdom börjar alltid älska tunga sug
/Adam

17. Muskler Kropp Matte
/Mattias?

18. Hon raggar choklad av en snygg och sensuell kille
/Micke

19. Rodna är som elektrisk abstinens
/Okänd

20. Jag måste blunda långsamt
och krydda rymden
/Sanndra

Vilken tycker du är bäst?

Kommentarer
Postat av: wirre

gillar mest:

6. Fnissa dig fri

7. Ja saknar en het mullig pudding

2010-08-16 @ 12:38:31
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Monica

Gillar den poetiska 3:an, men 6:an är dock min favorit!

2010-08-16 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0