Helgen :)

Arbetsdagen i fredags, den första på 1½ månad, gick över förväntan.
Det var nästan lite kul, gick åtminstone bra :)

Efter jobbet så åkte vi direkt till Varuträsk för att fira Allan 85år!
På menyn: Surströmming Tårta FrågorOmAllan Frågelek (Vad tänker jag på nu?)

   
Supergott! <3 Mickes flervåningsvariant ^


Stort Grattis!
Allan sa i bilen hem att det kändes kul att få uppleva sin 85årsdag så pass pigg.

  
Jag och Rebecka against Matte Mohaha.

   
Monicas kluriga och bra frågor om Allan var toppen :)
Gick dock sämst av alla för mig och Micke, endast 5 av 10 rätt.



* * *

Sovmorgon till halv elva :)
Cykla med Sara till MiniLoppisen på SunnyHill.
Pynta om i lägenheten :)
Tagga inför kvällens fest genom att kolla febern och vila ;)

TVILLINGFEST, bästa temat ever!

Bilderna får tala för sig själva, en rolig och trevlig kväll, helt klart.
  
 
  

   

  
   
   

Allesammans gick ut på Statt utom jag :P
Jag som skulle upp och jobba och dessutom kände mig skeptisk till utgång.
Så jag fick äran att ta hem båda cyklarna, det var inte det lättaste, haha.

Bra uppstyrt Britta&Sara! :)

* * *

Söndagen bestod av fem timmar på jobbet och filmmys!


Filmen blev ingen ny favorit för mig, men kvällen däremot.
Oj så mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0