Shopping & Flärdkväll ! :)

Fredag

SHOPPING

Många som tycker det var knäppt och konstigt att jag följde Adam till Luleå.
Han hade ärenden på Biltema och sökte sällskap,
jag var ledig och såg en chans till en trevlig dag :)
Vilket det blev!

 
Smarrig lunch :)              Shoppingen ;)



FLÄRDKVÄLL I INNERVIKS BYASTUGA

  
   
En tjejkväll med utlottning av behandlingar:
Styling, hårklippning, sminkning, fotvård etc.
Olika konsultföretag som hade varsina bord:
Smycken, lite kläder och smink

Oerhört goda pajer :)
Och Pannacottan var tokgod.

Tyvärr vann vi inget vid utlottningen,
men jag köpte iaf två stycken 'Dag&Natt' smycken :)
Blev också oerhört taggad på att testa vaxning,
så bokade in en tid för underben-vaxning.
Måste ju testa ;)
Hon locka med 50kronors rabatt.
Någon som stöttar mig eller tycker jag borde avboka?

En mycket trevlig kväll med några härliga garv:

-Tessan kom på att fördrinken vi fick, smaka och lukta schampoo ;)
-Att höra fel börjar bli vanligare och vanligare: Rödhårig eller rövhårig?
-Malins erkännande efter ett x antal år: *Plingplong* = hopp i vattnet :P


Tack brudar för en annorlunda och härlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Wirre

Jag tror inte benvaxning gör så ont..

Tatto gör nog värre.

Däremot kan jag tänka mig att armhålan + bikinilinjen/brasil vax gör förbenat ont :P



Lyck till!

2010-04-19 @ 22:50:27
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Wirre

ps. jag blir inte mer sugen på paj efter era magont.

ds. ;)

2010-04-19 @ 22:51:22
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Sanndra

Jag tror inte heller det är så farligt :)

Är taggad!



Haha, jag börjar tvivla på att det var käket ;)

men fortsätt att ogilla paj du ;P

2010-04-20 @ 21:03:36
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0