Lördagens Lagfest :)

Supertrevlig och rolig s k Lagfest ;)
Det var både Herr och Dam -laget, + byafest.

Middagen bestod av Kyckling och potatisgratäng, me liked it!
Därefter prisutdelning i samband med kaffe och mazarin, me liked it!
Sedan fortsatte kvällen med serious talk, flumm och fotbollssnack :)
Lyckades dessutom dricka alldeles lagom mycket, blev aldrig obalans eller ens bakis! :P
Sen att jag spillde vin så att Sus fick sig ett härligt skratt + att bilfärden till krogen
är värd att minnas, kanske tack vare Ninas otroliga sångröst ;)
Jag skratta så jag grät, förstå så skönt det är!

Däremot att jag lyckades fixa mig ett rejält sår i pekfingret, mitt i vecket,
var kanske mindre smidigt, satan så ont och besvärligt.

      
Middagen                     Scenen                         Mysrummet

Tusen tack för en rolig fest och efterlängtade garv :D
En guldstjärna till min Micke som skjutsa oss hit och dit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0