Fredag!! :)

DAG:
Vaknade och läste ett otroligt glädjefyllt sms! Jag har blivit faster för andra gången ;)
Äntligen, Vi båda är väldigt nyfikna på lillflickan!

Började på jobbet med att slå igång larmet, men i övrigt gick arbetsdagen bra :)
Fick mina arbetsskor, tyvärr så är det oklart om jag behåller dem.
De var oerhört sköna, rätt storlek och de duger i utseende som arbetssko,
MEN min vänsterfot vill vara speciell och strejkar med att göra ont,
så får se om det blir bättre när (om) de går ut sig lite, HOPPAS.


KVÄLL:
Porterstek med potatisgratäng hos Monica, som tack för att vi hjälpte henne med flytten.
Otroligt gott, 3rätters dessutom. Robin, Tora och Matte! Mycket trevligt :)
Vi såg Idol, prata på och slutligen, ett glas vitt.
Och det mest oväntande:
Matte och Micke tog varsin tugga (Storebror tog största) ur kryddan som stod på köksbordet ;)
Monica blev orolig över att den var giftig och jag kunde inte låta bli att skratta,
slutsatsen blev iaf, att Matte vägra sova i bäddsoffan och vi konstatera att kryddan är ogiftig men jävligt stark, haha. Roligt dessutom med en lite senare kväll :)

   
Middagen                    Kryddan              Bröderna Å

A VERY GOOD FRIDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0