Kiropraktor!

Mitt besök hos Allan Broman igår var välbehövt,
tanken är antingen att få slippa huvudvärken eller kunna utesluta en sak som kan orsaka.

Det visa sig vara galet lite här och var,
och var väldigt spänd, vilket jag visste.

Det knaka och fixades till, men gjorde aldrig ont.
Eller jo, när han fixa till mina fötter (tårna).
Men det var det värt, där kände jag skillnad direkt.

Blev tillsagd att dricka mycket, vilket jag gjorde..
Han sa också att jag skulle bli riktigt trött nån timme efter.
Blev kanske trött, men inte så att jag la mig och sov.


Nu återstår det att se vad det slutgiltiga resultatet blir!


Kommentarer
Postat av: Monica

Duktigt att du även tog fram fossingarna! Håller tummarna att du blir bättre av behandlingen!!

2009-11-18 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0