Julsnack..

Vad heter glöggen jag drack hos er, Malin&Nils?
Vaniljsmak, mild och pyttelite alkohol..
Jag gillar den :)

Söta Micke gillar varken glögg eller julgröt, och tål inte nötter.
Min favorit är helt klart Julskinkan :)

Fastän det är min Favorit (och kanske Mickes?), så tvivlar jag starkt på att vi köper oss en Julskinka.
Vi tänker äta upp andras :O
En annan sak som vore kul, men får bli nästa års projekt,
Pepparkakshus!

Nu är det färdigsnackat om julen för idag..
Ska ta mig en dusch och sedan bygga pussel :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Fast när det gäller skinkan så är det ju superfiffigt att köpa (billigt pålägg om inte annat)! Köp en färdigkokt och så griljerar ni! Enkelt, gott och ekonomiskt!! Kram!

2009-12-01 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0