100frågor!

                                     


1. Tre namn jag lyssnar till: Sanndra, SJ och Jonsson (Gumman gillas också)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min sociala sida och min ärlighet.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har alldeles för lätt till tårar och min inre stress.
4. Detta är jag rädd för: Spindlar, åska, döden och för att bli sårad.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mycket Kärlek, få sova och äta.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Meka, Jonglera eller klara ett godisförbud
7. Detta tycker jag om att göra: Skratta och kunna glädja någon.
8. Detta vill jag göra just nu: Något oväntat, överraska mig.
9. Bästa känslan: Att få känna sig vacker och älskad.
10. Värsta känslan: Att känna sig otillräcklig
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, ärlig, pålåtlig, mysig, social m.m
12. Är jag kär just nu? Ja!
13. Jag vill gifta mig? Ja gärna
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Sakerna på min bucket list ;)
15. Min käraste ägodel: Mobilen kanske..
16. Något jag vill ha i present: Något genomtänkt
17. Detta har jag på mig just nu: Nattlinne
18. Favoritkläder: Allt som är bekvämt.
19. Favoritdjur: Katt och Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Creedence, Beyonce, THeroy of deadman. Allt i princip ;)
21. Favoritlåt just nu: I will be och Happy med Leona Lewis
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste var idrott och tråkigaste var Kemi/fysik.
23. Stjärntecken: Jungfru!
24. Böcker jag älskar: Lättsamma glada och mycket kärlek. Eller självbiografiska.
25. Filmer jag älskar: Kriminalare och drama.
26. Tv-program jag gillar: Så ska det låta
27. Favoritdoft: Min Micke
28. Detta äter jag gärna: Tacos, Surströmming, Kött, Kyckling och pasta... :)
29. Dricker helst: Vatten, Ramlösa, Varmchoklad, Vin
30. Favoritgodis: Finns det något godis som är äckligt?
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Varsomhelst med Micke
32. Färg på mina ögon: Någon som vet?
33. Min längd: 157 centimeter lång
34. Jag tror på: ärlighet
35. Jag spelar: Fotboll
36. Person jag beundrar: De som hittat den hårfina gränsen mellan självsäker och för självgod. 
37. Så här bor jag: En 3:a på MoröBacke med min kärlek.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Jag kan inte räkna så långt.. eller en?
39. Det här tänder mig: -
40. Det här gör mig avtänd: - 
41. Favoritfärg: Tycker om brunt och marinblå, men favoritfärg beror på vad :)
42. Favoritcitat: 'Ord som kommer från hjärat går till hjärtat'
43. En hemlighet jag vet: De stannar hos mig ;)
44. Bästa present jag fått: Min bamse kanske hehe
45. Senast köpta skiva: oj, minns inte :P
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: haha ögonbrynen?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Akne
48. Udda förmåga/egenskap: 'rubber face'
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel
50. Vad lyssnar du på just nu? Spotify
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Tänker läsa med de hemlånade glasögonen.
52. Var är dina föräldrar födda? på BB?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag installerar inte, jag ber om hjälp.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Skulle gärna vilja ha en.
55. När badade du i en pool senast? När minns jag inte. På edda eller Pite äventyrsbad?
57. Hur många barn vill du ha? 2st.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Skrik-musik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Lalala
60. Vad har du för TV-kanaler? Tillräckligt många
61. Har du åkt moped någon gång? Jajjemän, haha.
62. Har du busringt någon gång? Jaa..
63. Har du fått felparkeringsböter? Gills en räkning från assistanskåren?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Fallskärm hoppas jag på :)
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Jag är sämst på Geografi
66. Har du en egen trädgård? Trädgård vill jag inte påstå, men uteplats.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Timon&Pumba ;)
68. Kan du alla orden i nationalsången? Onej.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Baksmällan kanske? (för andra gången) 
71. Favoritpizza? Greka :)
72. Chips eller popcorn? Båda hehe!
73. Vilken färg på läppstift använder du? Inget läppstift här inte.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eh nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej :P
76. Apelsin- eller äppeljuice? Beror på.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Ida på Dallas hehe.
78. Favoritchoklad? Kexchoklad, dumle och marabou..
79. När röstade du senast? Dont remember..
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Har jag ätit det?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp, både i innebandy och fotboll :)
82. Är du bra på matlagning? varken eller.
83. Klarar du att tanka själv? ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nepp, inte än så länge ;)
85. Pepsi eller Coca Cola? Gör ett blindtest på mig!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Uniform? Arbetskläder däremot.
87. Vad var det senaste du handlade? Pringles, lite godis och min första inköpta cola. (Resegodis från Umeå)
88. Har du kräkts offentligt? Jepp, min första fylla på Erikslid i skogen och på Olearys veranda!
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? varför inte båda? :)
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
91. Har du ringt något betalnummer? hoppas inte ;P
92. Kan man vara vän med sitt ex? Bra fråga..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mamma
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Hade iaf svart hår :)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Telia mobilsvar
96. Vad har du i din väska? Min börs, en penna, lepsyl, näsdukar, kameran m.m
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Favoritsak? Innan? Kolla klockan är ett måste.
98. Vad har du att vara tacksam för? Min braiga uppväxt :)
99. Var hittade du den här listan? En blogg, minns inte vems.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Sara, Tessan och Micke.


Kommentarer
Postat av: Tess

Oj oj..en sån där tar väl evigheter att fylla i? :-P

2009-11-18 @ 11:29:40
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Wirre

tack!

tack tack

tack tack att du inte sa att jag skulle fylla i =)

2009-11-18 @ 17:55:35
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Sara

ja vette tuusan om jag orkar sätta mig ner å fylla i..:P

2009-11-18 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0