Morfar

Väldigt plötsligt och overkligt.
Jag vill inte acceptera att det är livets gång,
han var ju frisk och mådde bra.

Är evigt tacksam för alla minnen!
Coolast var dom gånger vi var hela släkten och plocka 'pären' i erat otroliga potatisland.
Eller då vi barnbarn fick hoppa runt i höet.
Minns också alla gånger jag fick både hö och spån till kaninerna.

Fastän vi inte sågs så ofta 
så är saknaden enorm,
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Min morfar

Nu är det du och mormor igen,
i himmeln.
Ta hand om varandra,
vila i frid.


Vi älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ursch va jobbigt :( Jag skickar massa kramar. Det är en tuff tid men tillsammans är ni starka! tänker på dig!

2009-12-17 @ 22:10:04
Postat av: Monica

Blir så berörd av det du skrivit. Du skriver verkligen så fint om dina tankar, minnen och känslor! Många varma kramar sänder jag till dig!

2009-12-18 @ 08:00:34
Postat av: Mamma

Va du är fin, älskar dej.Många kramar.

2009-12-18 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0