100frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Micke, Mås, Åström
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Hjälper folk.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir lätt irriterad om jag är hungrig
4. Detta är jag rädd för: Har inga direkta fobier, men höjdskräck kan komma ibland då och då
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn och en glad sambo
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Fläta Sanndra´s hår, annars är man ju allmänt bäst
7. Detta tycker jag om att göra: åka båt, roadtrips och mysa med sanndra
8. Detta vill jag göra just nu: äta en god frukost.
9. Bästa känslan: Att vakna med Sanndra vid sidan av sig.
10. Värsta känslan: -
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: har ju ett praktexemplar till partner redan
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig? Ja gärna
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: vinna massor med pengar, resa och sen några saker från en kommande bucket list.
15. Min käraste ägodel: bilen ?
16. Något jag vill ha i present: något oväntat vore skoj =)
17. Detta har jag på mig just nu: morgonrock och täcke.
18. Favoritkläder: allt som är skönt.
19. Favoritdjur: Hund, fast Caddie var mysig!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock typ.
21. Favoritlåt just nu: Simple Man.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste var el-ämnena och tråkigaste var Matematik
23. Stjärntecken: Skorpion
24. Böcker jag älskar: är ingen bokläsare, men Låt den rätta komma in var bra!
25. Filmer jag älskar: Kriminalare och action
26. Tv-program jag gillar: 2½ män, och PPV-matcher
27. Favoritdoft: Finns inge bättre än att vara riktigt hungrig och komma hem till matlukt =)
28. Detta äter jag gärna: Tacos, Surströmming
29. Dricker helst: Läsk, Öl och ett grymt kallt vattenglas
30. Favoritgodis: Cola-ferarris
31. Hit vill jag gärna åka på semester: antingen en roadtrip, annars skulle en utlandsresa sitta fint!
32. Färg på mina ögon: blå-gröna ?
33. Min längd: 181 maffiga CM.
34. Jag tror på: karma
35. Jag spelar: Tv-spel ;)
36. Person jag beundrar: Vet inte om det finns nån som jag beundrar för tillfället.. står då stilla.
37. Så här bor jag: En 3:a på MoröBacke med min sambo
38. Antal döda krukväxter i hemmet: en har satt livet till..
39. Det här tänder mig: -
40. Det här gör mig avtänd: - 
41. Favoritfärg: svart och blå
42. Favoritcitat: har inget favoritcitat
43. En hemlighet jag vet: om det är en hemlighet ska man ju inte berätta
44. Bästa present jag fått: vet inte..
45. Senast köpta skiva: haha, det var många år sen, så minns inte!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: dunno..
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Aknen + ärren
48. Udda förmåga/egenskap: göra tungan till ett ”U” och sen kunna göra ljud genom att blåsa.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Kungsörn
50. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från SOS Gute
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Tänker spela lite, sen se hockey på ladan =)
52. Var är dina föräldrar födda? på BB?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Hmm.. tror det var Youtube downloader.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Tror det är Tatung
55. När badade du i en pool senast? Tror det var på edda.
57. Hur många barn vill du ha? 2st har jag nog alltid trott på =)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Antingen klassisk eller death-metal ( visst är det typiskt skrikmusik? )
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Inte moderaterna iaf!
60. Vad har du för TV-kanaler? 80 st.. orkar inte räkna upp!
61. Har du åkt moped någon gång? Antagligen!
62. Har du busringt någon gång? Haha.. jo
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope.. *peppar peppar*
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej, hellre fallskärm!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Pattaya, Thailand
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Tror också det är Timon & Pumba
68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det..
69. Badkar eller duschkabin? Badkar och duschkabin..
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Tror också det är baksmällan.
71. Favoritpizza? Kebab-sandwich
72. Chips eller popcorn? popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? Jag är en kille som inte använder läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha. Va??
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Men min sambo på resturang Viking
78. Favoritchoklad? lindt
79. När röstade du senast? När äckelmoderaterna kom till makten..
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Många år sen.. typ -04,  -05
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp.. badminton och go-cart
82. Är du bra på matlagning? Inte dålig iaf.. medelmåttig?
83. Klarar du att tanka själv? Haha.. jepp!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej!
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca-cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nicht.. ingen uniform
87. Vad var det senaste du handlade? Mat och dyl. på Coop
88. Har du kräkts offentligt? Tror faktiskt inte det.. har nog hunnit till en toalett.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär, har ju min kärlek redan =)
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
91. Har du ringt något betalnummer? Det har jag inte.
92. Kan man vara vän med sitt ex? både och..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Hmm.. minns faktiskt inte.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Vet inte.. normalmkt kanske =P
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Telia mobilsvar
96. Vad har du i din väska? Har ingen väska =P
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar min sötnos, räknas det? =)
98. Vad har du att vara tacksam för? Min familj, att mamma och pappa har så bra kontakt trots skilsmässan!
99. Var hittade du den här listan? Sanndra ville att jag skulle göra den =)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jag har inte tänkt be någon att göra den =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0