Påsk 2014

 
Skärtorsdag:
Micke jobbade halvdag, så han och Pontus började riva i köket.
Jag jobbade till 17.00 och kom hem till hemmagjord pizza.
Såg AIK spöa Färjestad.
 
Långfredag:
Vilken fantastisk dag med mina favvokillar.
Ute på gården från tio till halv sex, what a weather.
Grillat till middag.
Lets dance och därefter ZzzzzzZZz

Påskafton:
Jobb 8.30 - 13.00.
Början till migrän, så sov en timme när jag kom hem.
Våfflor till middag och Hockeyvinst.
Köksfix och relativt tidig kväll.

Påskdagen:
Heldag med svärmor Monica och svåger Mattias m familj.
En underbar dag med lunch ute, skogspromenad, solhäng
och slutligen påsk-knyt-middag hos 23:an.

Annandagpåsk:
Hälsade på i furustugan,
goväder, puch-körning och bara chill.
Min mamma och pappa kom hit på afton,
bjöd på pizza och såg Hockey finalmatchen.
--> SM GULD 2014 <--
kunde påsken ha slutat bättre?!!
 
 
Några favvobilder från påskdagen:

 
 
 
 
 
En förjävla bra påsk!
Familjerik och solrik = Lovely
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0