Fest med Sanna :)

 
 
Lördagkväll, bästa kvällen på länge!
Den bjöd på mycket fniss och garv, vilket ger en massa energi :)


Jag och Sanna startade hemma hos henne med musik, nagelfix 
och massa prat, vilket vi är rätt bra på!
 
Jag som tabbade mig och glömde vinflaskan på uppfarten hemma,
så drack upp Emils öl, vilket iofs var riktigt gott.
Tror jag mår bättre på öl faktiskt..
 
Vidare till statt vid halv tolv, 
där det blev måånga låtar på dansgolvet,
det var faktiskt härligt. 
Att studsa runt där och bara "go with the flow".
 

Augusti 2012, när vi såg LenaPH vid Folkparken.
 
En välbehövlig kväll.. :)
TACK MIN VÄN!

(skulle dock ha förevigat med en bild eller två.)
(Och det bästa, blev inte ens dålig eller bakis trots tillräckligt intag haha.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0