Älskade sol

 
 
Vilken härlig sol det är, jag och Pontus gick en rejäl omväg till förskolan idag.
Nu har jag klätt om till jobbarkläder, har jobbat 3 dagar av 7.
Kommer snart ett inlägg om vår lillkille som är 17månader,
det finns så mycket att skriva.. :)
 

Midsommarafton 2012 :)

I övrigt är det fullfräs här hemma,
vårkänslor och bröllopskänslor,
Husmålning på gång och majstoppet på rönnskär.
Har också klassåterträffen att se framemot,
den är nästa lördag, 10år sedan högstadiet !!

* * *

(All orättvisa och allas motgångar,
och naturens gång, som skrämmer mig så jävligt..
det skriver jag inte om här.)

* * * 
 
Nu ska jag sätta mig ute en liten kvart,
och sedan brumma iväg till arbetet.
Efter stängning väntar Junta med Sara & Britta :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0