Tulpaner & Rosor


..vilken underbar sambo jag har.
Puss <3

* * *

I fredags efter jobbet så kom Linnea hit,
vi prata nästan i mun på varandra :P
I tre timmar, Haha. Supertrevligt och mys!
Idol i bakgrunden,
passade dessutom på att
äta lite nötter,
som jag länge sett framemot.

* * *

Lördagskvällen bjöd på Make-up utbildning med jobbet
och därefter personalfest: Tre rätters på Restaurang Viktoria
och därefter drinkar och dans på "verandan".
En otroligt härlig och glad kväll :)
- En halv fjärdedel /Cecilia
och största skrattanfallet:
Jag och Sara som spana in fotona i skyltfönstret (!!!)
och när Cecilia berätta om 18år och snus ;)


Snyggingarna!


..några ur arbetsgänget..


* * *

Som ni förstår har min helg varit riktigt riktigt bra,
har inte varit så trött och slut heller.
Lite småont i ryggen bara.
Nu är iallafall älsklingen hemma,
både trött och förkyld.
Trots det ska det kramas i soffan.



Trevlig söndagkväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0