Tjocka Sanndra ;)



Beskriv magen med tre ord: Lagomt stor, mysig och fin
Namnfunderingar: Det finns många fina ;)
Bäst med att vara gravid: Upplevelsen i sig och givetvis, vad som komma skall <3
Sämst med att vara gravid: Saknar min förlovningsring på fingret ;)
Illamående: Nope
Trötthet: Periodvis
Sugen på: Sötsaker & Cola
Migrän: 2 kraftiga anfall, men väldigt lugnt därefter.
Brösten: Växer och Läcker
Nästäppa: Jajjemän, hela graviditeten
Kiloökning: ca 12kg
Träning: "Vardagsmotion" och ytterst lite simnming.
Kosttillskott: Endast "Mitt val kvinna" (som jag vanligtvis äter)
Nästa besök hos barnmorskan: 17 oktober och därefter 31 oktober
Föräldraträffarna: Givande och intressanta!
Beräknad födsel: 1 december


v. 31 + 4dagar


Citerar min barnmorska: "En stor omställning i livet"
(hon säger det gärna två ggr, varje gång jag är dit)

Våran vardag som redan är fullrulle,
mycket fläng hit och dit.
Det får gärna hända något varje dag osv.
Det kommer att bli ändring på det, automatiskt.
Vi båda måste bli bättre på att kunna säga nej och
inte alltid vara alla till lags.
Men vi har stor umgängeskrets, vilket är underbart.
Det ska bli intressant att se hur vi lyckas få ihop
livspusslet, som oerhört många kämpar hårt med.

Och slutligen, det är faktiskt rätt många som har haft åsikt om
"december barnet", hur tänkte vi?
Många menar väl och ett fåtal är bara idioter.
Ja.. hur tänkte vi. När vi väl bestämt oss för att vi verkligen
vill ha barn och kände oss så redo vi kan bli,
så återstår en spännande tid med graviditetstest.
Punkt slut ;)


"Är så enormt nyfiken på vem du är,
så efterlängtad och redan så älskad".



Sådan glädje <3


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jooosi ni, inte länge kvar nu! :-D

2011-10-07 @ 18:33:06
Postat av: Berka

Det är inget fel att vara decemberbarn.

Decemberbarn rules :)

2011-10-08 @ 15:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0