Min graviditet såhär långt






Illamående:
Inget alls, från dag ett..
Trötthet: Sover gärna en stund på dagen/aftonen
Sugen på: Mer kräsen än tidigare..
Migrän: Den har tyvärr ökat
Magen: På kvällarna kan den puta litegrann
Brösten: Mindre ömma men de växer
Tät i näsan: Jaaa!
Positivt graviditetstest: 28mars
Inskrivning: 2 maj
Ultraljud: 14 juni, LÄNGTAR!
Kiloökning: Kanske ett kilo som mest..
Träning: Alldeles för få promenader, har dessutom tillgång till gratis simmning.
Kosttillskott: Folsyra (sedan månader tillbaka)


Brösten var riktigt ömma några veckor,
och sova mitt på dagen var ett måste.
Men eftersom jag slapp illamåendet så är jag mer än nöjd.
Migränen däremot är ingen höjdare,
särskilt med tanke på att jag inte får ta den medicin jag brukar ta.
Måste skärpa mig gällande träningen, passa på medans kroppen inte säger emot.


Just nu är 14 juni dagen jag längtar mest till!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska bli så spännande att få följa med eran resa :D

2011-05-24 @ 18:07:55
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0