Min sambo kommer hem

Gissa om han är saknad.
Denna morgon kommer han hem.
Gissa om vi ska pussas.
Han lär vilja sova ikapp och bara vara.
Gissa om jag kommer att babbla sönder honom.
Jag har köpt godis åt oss.

En sak är då säker,
jag behöver närhet och närvaro
-Distans is not my thing.

Tio dagar var helt okej,
både skönt och ensamt.
Att sova med lampan tänd,
i Bamses sällskap och
dessutom slarva med maten,
is not my thing.

VÄLKOMMEN HEM, älskling!

Här kommer bilder på vad jag har sysslat
med här hemma under dessa tio dagar:

        
  
Ordning och reda gillar vi båda två ^


 
^ Nya sängkläder och nybäddat



^ Nybakade sockerkakor


  
^ Receptpärmen är på gång


   
^ Hittade korgar att sätta upp,
   hoppas de håller sig uppe.



^ Den stora lyktan har fått små kompisar



^ Sist men inte minst, fyllt vitrinskåpet


Vad tror ni Micke kommer att uppskatta mest och bli gladast över?
                               Vad skulle ni gilla mest?


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag VET vad Micke kommer att uppskatta mest: ATT FÅ TRÄFFA DIG IGEN!! Jag är övertygad om att det är nyttigt att vara från varandra ibland så man verkligen får chansen att få riktigt längta efter varandra!<3 (Jag är ju en ljusoman så jag röstar på näst sista bilden!:)

2010-10-22 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0