v. 35

 
37 dagar kvar till BF
 
 Ett foto av Sandra Lindqvist, som togs i måndags :)

Mycket rörelse, mycket sammandragningar.
Nattsömnen känns alldeles för kort,
vilar/sover gärna på dagen "om möjligt".
Några byxor jag kunde ha för två veckor sedan,
är uteslutna nu.
Tack till Sara som lånar ut ett gäng passande mammaplagg :)
Det är endast 2cm tillgodo i utrymme framtill ratten i bilen.
Ibland känner jag mig höggravid och som en vaggande pingvin,
och ibland blir jag förvånad när jag passerar spegeln och
känner mig inte alls särskilt tjock ;)
 
 
 Purfärsk bild :) v. 34+4
 
Håller nu på att avrunda en ordentlig förkyldning
som hållit i sig snart två veckor.
Och den har varit rättså påtaglig,
så nu ser jag framemot att bli helt frisk,
och hellre fokusera på graviditssymptomen ;)
 
 
Endast 3st arbetsdagar kvar, nästa vecka på torsdag går
jag på långledigt.
Micke går på sommarledigt den 4 juli.
 
Vikt: 65kg (kvällstid), 12kg+
 
 
Oj vad magen växer :)
 

Barnet:
 Ca 45cm och mellan 2,38 - 2,56kg.
Barnet har inte mycket utrymme att röra sig på längre.
 
Dagens statistik:
86,8% av graviditeten har passerat,  243 av 280 dagar.
Gravidvecka: 35 (34+4)
Trimester: 3
 
 
Vi    l ä n g t a r    så efter dej, Bebis <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0