En heldag med S&E :)

 
I lördags..

Jag och Sanna som besökte Pingstkyrkan, utan att fynda.
Gav oss vidare till söder för möbelaffärerna.
Härlig kontrast, och mycket inspiration fylldes på.

På sommarstigen blev det lunch med grabbarna,
och...

BUTTERBULLE UTMANING

Sanndra VS Emil
3 (stora!) butterbullar var, på 30 minuter.
Vi båda klarade det, och Emil var betydligt snabbare.
Dumheter? Jajjemän.. det lär dröja år innan jag vill äta en butterbulle igen.
Jag klarade det på 29 minuter, typ.

 
 
Vad blir nästa utmaning? Haha!


Efterlängtad surströmming åt vi, MUUUUUMS <3
Chill till Mello och slutligen Yatzyspel, haha.
Ovanligt många som fick yatzy,
och jag skulle ha köpt en trisslott, 
för jag vann båda spelomgångerna ;)
Hur mycket poäng fick jag??


En TOPPENdag med Hofverbergarna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0