Pontus :)

 

Bara för att jag "beklaga mig" i förra inlägget om att han aldrig leker själv,
och ska alltid vara upp i en.. så har han överraskat några dagar/timmar,
visst är det upp och ner, men superkul när han tjollrar på själv :)

Däremot har han hunnit att smaka på både stearin och blomjord,
och senast imorse så gick han runt med ett stort leende på läpparna,
så pass att jag blev misstänksam,
och jajjemän, ett litet, litet grus i munnen ;)
 

Från MeandI partyt :)
Och ett par gröna harem-mjukisar till.

Och växer gör han, i sinne. Känns som bara över en vecka.
Som jag skrev tidigare, nu har vi gått igenom hans garderob,
och det blev en stor hög som är för litet.
För helt plötsligt så når han tredje hyllplanet i hyllan,
och snart når han handtagen på dörrarna osv.
Tycker också han ser lång ut när vi tittar till han
när han sover för natten, i spjälsängen.
Det bara smäller till nu ;)

Och snackar gör han väldigt mycket här hemma,
olika ljud och ansiktsuttryck,
vilket är jätteskoj såklart :)
 
 

Hos sandforsarna förra fredagen.. 


Storkillen, som verkligen testar mamsen ibland,
men som också, i det stora hela,
är en mycket glad och mysig pojk :)
 
<3  <3  <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0