Juntaaaa! :)

 
 
Juntan träffades igår hos Anna.
Alla fyra!

För mig blev det rena rama julafton,
Anna lånade ut en film till mig,
Sara hade med sig ugglan som pyssel,
och Britta som gav en Tack-present för bröllopsfesten <3
 
 

Tjejerna som höll högre fart med saxen och limmet än mig,
de hann färdigt. Tjusiga resultat!
 

Bild från google.
 

Roligt att Sara sa att det tar kanske totalt 10-15minuter/uggla,
haha och vi andra behövde lite pepp-talk på vägen ;)
Trots det, så ska jag forska mer i pappersugglorna,
kan bli en grön sådan till vardagsrummet.
 
Sara som även hade med sig minisemlor, jättegoda!
Ser framemot fettisdag, kan bli semelbak då.
 
En härlig juntakväll <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fina - måste prova:)

Svar: Ja, de är superfina! Har du provat?
Sanndra

2013-02-06 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0