Jobb och pappaledigt

 
Medans jag nu arbetar så är ju Micke hemma med Pontus.
Han kommer att vara pappaledig året ut.
 
I veckan har han fått uppleva både en bra och dålig dag.
Pontus sover så olika på dagarna,
tror det är en övergång från att sova två till en gång.
Fast ändå inte, känns tidigt det med.

Igår när jag var på utbildning i Luleå,
så fick Micke ha bilen vilket jag tror uppskattades.
De åkte till Bure på öppis med bland annat Selma,
roligt roligt. Pontus sov tydligen riktigt bra därefter :)
 

En bild från grillkväll hos Bureborna, ca 1 månad sedan :)
 
Jag ska försöka påminna Micke om att ta bilder
på dagarna, så det finns något kul att lägga ut här.

Idag ska jag iväg och jobba empasset,
och imorgon blir det förmiddag.
Därefter heeeelg!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0